Om Administrativa Brev
Med administrativa brev kan du som företag skicka ut fakturor, kallelser, saldobesked eller annan viktig information. Därför är detta en perfekt lösning när du behöver nå ut med tydliga budskap. För att optimera dina kostnader kan du dessutom förbereda och sortera upp sändningarna, vilket ger ett lägre porto – särskilt när det gäller administrativa brev.
Vi har en smart utdelningsmodell som inte bara hjälper dig att planera era leveranser utan också gör det möjligt att bemanna kundtjänster optimalt. På så sätt kan ni upprätthålla en hög servicenivå för era kunder.
Vidare har vi i över 30 år delat ut post till hushåll och företag. Genom CityMails starka närvaro på marknaden har Sveriges företag tillsammans sparat över 1,5 miljarder kronor per år.
Som kund till CityMail får du tillgång till ett dedikerat kundteam bestående av säljare, logistiker, produktion och kundservice. Därigenom får du den support du behöver för att säkerställa effektiva utskick.
Leverans av administrativa brev
Varje dag besöker vi olika hushåll med en smart leveransmodell. Normalt sett levereras administrativa brev ut under fyra helgfria vardagar efter inlämningsdagen. Dessutom sker leveransen tillsammans med övrig post och paket, vilket gör processen smidig.
Med våra cyklar och fossilfria fordon har vi en låg påverkan på miljön. Faktum är att vi erbjuder leverans till över hälften av Sveriges hushåll. För att göra det enkelt för dig som kund, samarbetar vi med printshopar och andra partner som hjälper till att sortera utskicken smidigt och effektivt.
Flexibel
Du får en egen kontaktperson som hjälper dig att planera dina leveranser.
Trygg
Med vår erfarenhet kan du känna dig trygg med vår service och leveranser av administrativa brev.
Prisvärd
Kvalitetssäkrad leverans av ditt utskick direkt till hallmattan för ett hållbart pris.
Jag vill bli kund!
Klicka på länken för mer information