Personlig direktreklam med CityMail
Med adresserad direktreklam kan du vara personlig och fånga uppmärksamhet. För det första, genom att välja ut en målgrupp som passar er, kan du kommunicera på olika sätt till olika personer. Därför blir dina kampanjer mer träffsäkra och engagerande.
Du kan skapa kreativa utskick och använda fantasin för att locka till engagemang och köp. Följaktligen erbjuder detta en kommunikationskanal med högt observationsvärde, där mottagaren själv väljer när man tar del av informationen.
Fördelarna med adresserad direktreklam är att man själv kan bestämma vilka man kommunicerar med genom att välja sin målgrupp. Exempelvis kan du göra urval baserat på ålder, kön, köpkraft, intressen, livsstil och mycket mera.
I dagens brus av digitala kanaler kommer du att vara unik genom att nyttja brevlådans styrkor. Därigenom kan du hitta nya kunder, öka din försäljning och stärka kännedomen om ditt varumärke.
Effektiv leverans av målgruppsanpassade utskick
Varje dag besöker vi olika hushåll med en smart leveransmodell. Normalt sett levereras adresserad direktreklam inom fyra helgfria vardagar efter inlämningsdagen.
Leveransen sker tillsammans med övrig post och paket. På så sätt säkerställs effektivitet och miljövänlighet. Med våra cyklar och fossilfria fordon har vi en låg påverkan på miljön.
Vi erbjuder leverans till över hälften av Sveriges hushåll. Dessutom samarbetar vi med printshopar och andra partners för att sortera utskicken, vilket gör processen smidig och enkel för dig som kund.
Engagemang
Kreativitet kan skapa inspirerande direktreklam och öka kundens engagemang
Bjuder in till köp
Bra erbjudande skapar köpintention som driver trafik till butik och e-handel
Stärker relationer
Var personlig och bygg långsiktiga relationer med nya och befintliga kunder
Adresserad Direktreklam med CityMail!
Utforska hur adresserad direktreklam med CityMail kan hjälpa ditt företag att nå rätt kunder och skapa engagemang. Kontakta oss för mer information.