Om tjänsten Retur
Returen bokas genom en länk som mottagaren får via SMS. Mottagaren kan välja att få returen upphämtad hemma eller att själv lämna in sin retur i närmaste paketskåp. När returen är bokad aviseras du som e-handlare om att den är på väg och CityMail ser till att paketet returneras.
Smidig, trygg och säker!
Flexibel leverans
Är du också övertygad om att var konsumenterna e-handlar styrs av vilka leveransalternativ som erbjuds? Vi tror att majoriteten vill välja var och när produkten ska levereras och att fler än någonsin föredrar hushållsnära hemleveranser Med CityMail når du ca 6 miljoner hushåll på ett miljömedvetet sätt.
Med våra klimatsmarta hushållsnära leveranser med låg miljöpåverkan till marknadens bästa pris kan vi hjälpa din affär att växa.
Överlägsen kundupplevelse
CityMail strävar alltid efter att hitta smartare, mer effektiva och mera hållbara sätt att leverera returer från mottagare till dig som e-handlare.
Dedikerat kundteam
Som kund till CityMail har du tillgång till ett dedikerat kundteam med säljare, logistiker, produktion och kundservice. Enkelt, tydligt och flexibelt för dig som kund.
Service för dina kunder
Har dina kunder frågor om sina leveranser är CityMails Mottagarservice öppen 08.30 – 17.00. De tar hand om alla frågor, allt för att dina kunder ska vara så nöjda som möjligt.
Jag vill veta mer om er Returtjänst!
Klicka på länken för mer information