Om Administrativa Brev

Med administrativa brev kan du som företag skicka ut fakturor, kallelser, saldobesked eller när du vill ge viktig information. Genom att förbereda ditt utskick och sortera upp sändningen får du ett lägre porto.

Vi har en smart utdelningsmodell som gör att du kan planera för era leveranser och bemanna upp kundtjänster optimalt, allt för att hålla en hög service till era kunder.

Vi har i över 30 år delat ut post till hushåll och företag. Genom CityMails närvaro på marknaden har Sveriges företag tillsammans sparat över 1,5 miljarder per år.

Som kund till CityMail har du tillgång till ett dedikerat kundteam med säljare, logistiker, produktion och kundservice.

Leveransen

Varje dag besöker vi olika hushåll med en smart leveransmodell. Administrativa brev levereras normalt ut under fyra helgfria vardagar efter inlämningsdagen.

Leveransen sker tillsammans med övrig post och paket. Med våra cyklar och fossilfria fordon har vi en låg påverkan på miljön.

Vi erbjuder leverans till över hälften av Sveriges hushåll. Printshopar och samarbetspartner hjälper till att sortera utskicken, smidigt och enkelt för dig som kund.

Flexibel

Du får en egen kontaktperson som hjälper dig att planera dina leveranser

Trygg

Med vår erfarenhet kan du känna dig trygg med vår service och leveranser

Prisvärd

Kvalitetssäkrad leverans av ditt utskick direkt till hallmattan för ett hållbart pris

Jag vill bli kund!

Klicka på länken för mer information

Närliggande tjänster

Läs mer om villkor för Adresserad Brevleverans